Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~RafalWnek | użytkownik

imię i nazwiskoRafał Wnęk adresCiechów zarejestrowany19.04.2008 @18:08:22 ostatnio na stronie08.05.2017 @12:00:09

"Aby zdobyć wielkość, człowiek musi tworzyć, a nie odtwarzać."

Antoine de Saint-Exupéry

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty106 komentarze531 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pawjr    20.07.2008 @17:27:33
Widocznie mało prac przeglądałeś :P
Dzięki. Pozdrawiam
_______

~lukaszbury    20.07.2008 @11:21:02
dzięki, to ma byc material na tatuarz wiec nie chcialem go przerabiac za bardzo, dlatego tylko dodalem takie tlo i użylem prostego filtra, pozdro...
~engi01    19.07.2008 @23:55:24
wow zachwalal??hmm milo i milo ze ci sie spodobalo
_______
...czasem tak bywa,ze i aniołom piór ubywa....
~Galczan    19.07.2008 @23:15:17
ok thanx
_______
Jutro to dziś tylko ze Jutro???

~Inamourada    19.07.2008 @22:53:21
Mówisz?
_______
TY ZNASZ TEGO POTWORA, CO JAK SEN KOŁYSZE...
~3sx    19.07.2008 @17:10:14
mysle ze ten rysunek byl narysowany tylko po to zeby pokazac go sobie na DA... kolejny glupi pomysl na nude i kolejny glupi powod siedzenia przed komputerem... mogla by np pomoc mamie w kuchni...
ostatnio edytowane: 2008-07-19 17:10:50
_______
Życie to nie je bajka
~Inamourada    18.07.2008 @00:22:29
Flegma? :P
_______
TY ZNASZ TEGO POTWORA, CO JAK SEN KOŁYSZE...
~Lalka84    16.07.2008 @23:20:50
Dzięki za komenty!:D
p.s. od śpiewania jeszcze nikt nie umarł
~mEMOryNice    12.06.2008 @23:13:52
Dzięki
Twoje prace są rewelacyjne, aż muszę ocenić ^^"
~elmirka    10.06.2008 @15:13:27
hmmm... osobiście na pewno nie, ale chodził ktoś taki do mnie do gimnazjum ;P
~elmirka    09.06.2008 @21:02:48
a dziękówka
~Urlike    06.06.2008 @20:25:45
Proteza? xD Dobreee
~jahmajka    06.06.2008 @20:16:15
z tymi zdj rodzinnymi to nieźle pojechałeś hehhe
_______
"Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds"
~ewichan93    06.06.2008 @17:33:22
a co to problem narysować takie badziewie, jakie ja rysuję?
_______
DvC - bo mam do tego prawo, bo mam swoje powody, bo jest mi z tym dobrze!
~Inamourada    06.06.2008 @09:42:39
To smerfastycznie
_______
TY ZNASZ TEGO POTWORA, CO JAK SEN KOŁYSZE...
~lukaszbury    01.06.2008 @18:01:45
dzięki, nogi ma fakt, chyba za słabe...
~iza21    01.06.2008 @14:21:19
Dziękuję
~Inamourada    30.05.2008 @19:10:59
Czekajcie, a się doczekacie :-D
_______
TY ZNASZ TEGO POTWORA, CO JAK SEN KOŁYSZE...
~wiechoo    30.05.2008 @18:14:14
Dzięki za komentarz, starałem się odtworzyć rysunek jak najwierniej z oryginałem H. Sorayamy.
~Inamourada    30.05.2008 @18:04:57
Nie osłabiaj mnie, to dopiero "pierwsza odsłona". Bardzo Ci dziękuję
_______
TY ZNASZ TEGO POTWORA, CO JAK SEN KOŁYSZE...
~Choina    30.05.2008 @16:39:01
thx :D
~radiokot    30.05.2008 @12:21:00
Odp: Szkic rysunkowy. pozdrawiam.
~locker    29.05.2008 @22:48:13
no dobrze już będę grzeczny-a tak serio to naprawde użekły mnie te portrety od pierwszego spojżenia lekkością i żywą kreską
Pozdrawiam
~locker    29.05.2008 @22:38:20
nielepsze niż twoje portrety
dzięki za uznanie-staram się i wkładam w to dużo serca i duszy!
~locker    29.05.2008 @22:33:50
Dziękuję za wizytę i komentarz
pośpiech i brak praktyki w rysowaniu architektury
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt